Monday, November 14, 2011

Yes !!! Gembiranya !!!!

title hanya gurauan sematamata . anda jangan ingat saya gembira sebab saya sekarang tidak gembira . bila saya tidak gembira saya korek hidung . bila saya korek hidung saya bentukkan dia jadi bulat . bila dah bulat saya buat org tangan dan main bola :3

awek ayoi datang KL ! woohoo dia datang dia datang !!! lama ayoi tak jumpa dia !! rindu !!!! lalalal !! hari yg amat gembira buatku !!!
STOP !! itu adalah cerita hari jumaat . tapi harini cerita dia macam nih .
owhh dia dah nak balik :( penat tunggu dia :( harapan ku hancus berkecaisss ! abis pecah ais2 ! *takde kena mengena ==" NAK TAHU SEBAB APA ?! nak tahu ke ? alahh takyah lahh . adoyay . stop doing that face !! alala comelnya muka sedih kau . haha . yelah2 . sebab ayoi tak dapat jumpa dia pun :'( adalah masalahh2 tertentu yg korang tak boleh tahu . nak tahu tanya lah dia jangan tanya ayoi . sedih tau tak dapat jumpa dia :( mulamula gembira gila macam nih --> =D tapi harini dia berubah jadi macam nih --> D= december nanti harap2 dapat jumpa dia :)) ILOVEYOUUU ! <3

                                                                                                                         (521 patah perkataan)